سبد خرید

محصولی یافت نشد!

پرسش های متداول

بسته به نوع روش ارسال که در صفحه پرداخت انتخاب می کنید زمان تحویل متفاوت است ارسال فوری یک روزه تنها برای استان تهران امکان پذیر است و سفارش تا ساعت 15 روز کاری ثبت شده باشد با اسنپ باکس در همان روز سفارش ارسال می شود و بعد از آن در روز کاری بعدی ارسال خواهد شد. ارسال با باربری – از زمان ثبت سفارش تا انبار محصول شرکت نهایتا تا دو روز کاری مرسوله را تحویل باربری می دهد و بسته به باربری و فاصله شهر تا تهران نهایتا تا دو روز بعد از آن به مقصد رسیده و آمده تحویل می باشد ( باربری ها معمولا مرسوله را درب منزل تحویل نمی دهند و باید به انبار باربری مراجعه کنید) این روش برای شهرستان سریعتر و کمی پر هزینه تر است. ارسال با تیپاکس بین 3 تا 5 روز کاری به مقصد تحویل خواهدشد. (روش پیشنهادی برای ارسال به شهرستان) ارسال با پست بین 7 تا 10 روز کاری مرسوله را تحویل خواهد داد.

بله اگر مقدارسفارش به بیش از هفت و نیم میلیون تومان برسد شرکت ارسال سفارش را با هزینه خود انجام می دهد و برای مشتری رایگان خواهد بود

از زمان تحویل محصول تا یک هفته کاری تحت هر شرایطی کالای دریافتی را مرجو و یا تحویض می کنیم. اما هزینه ارسال و دریافت کلای مرجو یا تعوض شده به عهده مشتری می باشد.

هزینه ارسال بسته به نوع ارسال محصول و فاصله مقصد از انبار محصول شرکت متفاوت است و هزینه توسط شرکت های تیپاکس یا پست یا باربری یا اسنپ در زمان تحویل دریافت می شود (پس کرایه) این هزینه بعد از ارسال به مشتری از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

قسمت محصولات دکور در حال حاضر به صورت سفارشی تولید میشوند و بسته به نوع سفارش قیمت متفاوت است و قیمت ثابت و ندارند تعدادی از محصول های آماده فروش هم وجود دارند که در حال آماده سازی صفحه فروش آن هستیم و در حال حاضر هنوز در سایت قرار نگرفته اند و به زودی بروزرسانی خواهد شد

بله نمایشگاه دفتر مرکزی ما و شعبه بازار پانزده خرداد ما آماده ارائه محصولات به صوت فیزیکی به مشتریان عزیز می باشد که در صورت موجود بودن محصول انتخابی همان لحظه تحویل مشتری خواهد شد و در صورت عدم موجودی در نمایشگاه و شعب سفارش مشتری از انبار محصول شرکت به محل مورد نظر مشتری ارسال خواهد شد. آدرس: دفتر مرکزی میدان هفتم تیر خیابان مازندرانی پلاک 4 طبقه سوم واحد 8 شعبه بازار خیابان پانزده خرداد روبرو مسجد امام سرای چیت ساز طبقه همکف پلاک2

شما در زمان ثبت سفارش یا بعد از آن می توانید در قسمت چاپ تصویر لوگوی خودتون را بارگزاری کنید و نوع چاپی که می خواهید روی محصول انجام شود انتخاب کنید، همکاران ما مقدمات و آماده سازی چاپ را انجام خواهند داد و بعد از اتمام چاپ محصولا را به آدرس شما ارسال خواهند کرد و در تمام مراحل موارد را با شما چک خواهند کرد.

زمان چاپ بسته به صف چاپ خانه شرکت ما متغییر است و بین هفت روز تا پانزده روز از زمان ثبت سفارش بطول می انجامد ؟

هزینه چاپ برای هر جعبه مبلغ 5000تومان می باشد این مبلغ برای همه انواع چاپ یکسان می باشد اما بعضی از انواع چاپ مثل چاپ تامپو یا طلاکوب یا سیلک یک هزینه کلی ساخت کلیشه بین 350.000 تا 500.000 تومان را داردند.

سفارش مانکن مربوط به بخش دکور سایت می باشد که شماره کارشناسان طراحی دکور برای دریافت اطلاعات و ثبت سفارش شما در صفحه ارتباط با ما (لینک صفحه ) سایت موجود می باشد لطفا با کارشناسان ما در بخش طراحی دکور ارتباط برقرار کنید.

خیر محدودیت در تعداد خرید نیست شما می توانید از یک محصول تا کل محصول موجود در انبار را سفارش بدهید.

در صورتی که پرداخت شما باموفقیت ثبت شود مسیجی از طرف شرکت با عنوان ثبت موفقیت آمیز سفارش برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که این پیام را دریافت نکرده اید! پرداخت شما ناموفق بوده و در صورت کسر مبلغ از حسابتان، طی 72 ساعت آینده وجه مورد نظر از طرف بانک به حساب شما برگشت خواهد شد. چنانچه بعد از 72 ساعت وجه به حساب شما عودت نشد با پشتیبانی سایت تماس حاصل بفرمایید کارشناسان ما مورد را بررسی و به شما اطلاع خواهند داد.

بله طرح های فروش ویژه و یا تخفیف بصورت مناسبتی با یک بنر در صفحه اصلی سایت اطلاع رسانی می شود. در صورتی که در صفحه اصلی چنین بنری مشاهده نمی کنید طرحی فعال نمی باشد.

خیر! چون محصولات ما با شرکت های توزیع مثل پست و تیپاکس ارسال می شوند امکان پرداخت در محل برای شرکت ما وجود ندارد.

در حال حاظر برای انجام این کار باید با پشتیبانی یا چت آنلاین سایت تماس برقرار کنید.